lunes, 6 de mayo de 2013

La lluna dins del llit

Hola, et trobo a faltar. No cal que contestis aquest missatge, sabré quan l’hagis vist, i saber que l’has rebut serà suficient. És de nit, un dilluns qualsevol. Però ha començat a sonar aquella cançó, sí, aquella, la del concert, quan em vas agafar de la mà i jo em sentia incapaç de desfer-me d’ella, fent-me sentir una titella al teu tacte,  com si em sostinguessis amb un fort fil que mantenia els meus peus enganxats a terra, formant part d’aquest món, i és clar, la memoria és traicionera i els records fan mal, sobretot quan miro el telèfon i veig que ja no hi ets, en cap trucada, en cap missatge, que has marxat, que m’has oblidat.
Sento haver-te molestat. Ha estat culpa de la cançó. Si la tornes a escoltar, potser ho entendràs. Tan de bo ho facis. Perquè sí, et trobo a faltar. Saps que no et dic mentides. A tu, mai. Bona nit, vell amic.

5 comentarios:

  1. Respuestas
    1. https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=3EWR-zkSG6M&NR=1 :)

      Eliminar
    2. No sé si el text està basat en tu o si es real, però no m'estranya que la cançó sigui especial, i més si va passar el que descrius :)

      Eliminar
    3. hehe com la majoria de cops, un record, una experiència és fil conductor, però la gran majoria és ficció... en aquest cas la cançó em va servir per inspirar-me, com a totes les entrades on poso en algunes de les frases un link de música, això significa que aquella música era la que m'inspirava mentre escrivia :P

      Eliminar
  2. Aish les cançons... com ajuden a recordar, a inspirar-se, a somniar, a motivar-te! :)

    ResponderEliminar